zondag 18 december 2011

Architect

Bij Wala.nl hebben we regelmatig met architekten te doen die wel of niet met onze Walavloeren en matten werken, en dan sta je er eigenlijk nooit echt bij stil wat deze mensen nu precies doen, behalve het verzinnen van gebouwen.
Na het zien van een geweldige documentaire gisteravond ( uiteraard weer op de belgische zender Canvas) over de superarchitect Norman Foster heb ik er een kompleet ander beeld over.Deze mensen gaan zover in het betrekken van geschiedenis, cultuur, kunst, natuur, economie, kortom alles in deze wereld, bij hun ontwerpen dat het voor gewone jongens en meisjes (zoals ik er een ben) bijna niet te vatten is.
Het was zeer inspirerend om de gedrevenheid en de kijk van deze man en op de wereld te ervaren, en het lijkt mij echt een ultimime ervaring om eens met dit soort mensen en een flesje wijn (of meerdere) een avond van gedachten te wisselen....of misschien alleen maar te luisteren...en me te laten motiveren....heerlijk.
En als ik hem dan ook nog kan overtuigen van het nut van onze uit recycling kunststoffen gemaakte Wala vloersystemen zou dat mooi meegenomen zijn...want hij gebruikte deze vloeren tot op heden niet in zijn prachtige ontwerpen...zo zie je maar weer dat ook een genie wel eens een steekje laat vallen...het zij hem vergeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten