maandag 5 december 2011

Digibeet

Dan sta je maar weer eens om half vijf op omdat het in je hoofd maar blijft malen....ben bezig aan de Wala.nl websites te werken en folders te maken en dat alles met enkel en alleen zelfstudie-kennis. Maar dan lukt er weer eens iets niet zoals je verwacht had...ben je dan toch weer te dom voor....en dan opeens midden in de nacht: Eureka, ik heb het, zo moet het. PC opstarten, en beginnen, jammer dan niks te Eureka, erger nog door het uitvoeren van die geweldige nachtelijke ingeving verkracht je de hele boel weer...dus zit je weer een dik uur te experimenteren...want dat is het als je er geen verstand hebt....om de boel weer een beetje in begintoestand terug te krijgen.
Nou dat is dan in ieder geval al weer gelukt...en heb ik dan nu in ieder geval iets geleerd ?...nee dus....want ik weet nog steeds niet wat ik fout gedaan had en al helemaal niet hoe ik het weer gefixt heb.
Maar eigenlijk is dat ook al weer een kunst op zich....is er toch nog hoop dat ik nog eens digibeet-af wordt.
Blijven oefenen...en er zijn toch al wat kleine resultaten...de folders zien er al enigszins acceptabel uit...maar voordat de geplande catalogus er zowel gedrukt als digitaal is zal er nog menig ongecensureerd woord de wereld in geslingerd worden..het doel heiligt de middelen en in de nacht hebben er de minste mensen last van.

1 opmerking:

  1. Roept u maar!
    Ooit maakte ik voor anderen helemaal geen slechte websites en ik spreek aardig html's. Heel technisch moet het NIET worden maar misschien kan ik toch een helpende hand reiken.
    Je hebt mijn nummer en mijn (email)adres.
    Dus voor vragen...

    BeantwoordenVerwijderen