vrijdag 30 december 2011

Einde jaar Top 2000

Het is weer eind van het jaar ...dus sinds kerst staat de Top 2000 op Radio 2 weer bijna continue aan....en lopen we te zwijmelen, te genieten, te bezinnen en wordt ik te pas en te onpas emotioneel.
Muziek en vooral hetgeen muziek met je kan doen blijft een absoluut fenomeen...en wat voor pareltjes komen er voorbij....ook in de lagere regionen van de lijst...prachtig.
Ik blijf het ieder jaar weer verbazingwekkend vinden hoeveel van die 2000 platen je min of meer op je interne harde schuif opgeslagen blijkt te hebben...onvoorstelbaar.
Maar  het steeds weer associeren van muziek met herinneringen is toch ook een gewaarwording dat je je meeste botehammetjes inmiddels wel gegeten hebt...oftewel je wordt ouder pappa.
Maar geen paniek, met mijn vaste voornemen om er pas met 103 mee te stoppen heb ik nog wel even te gaan.
In 2012 gaan we er met Wala.nl Roer Om vol tegenaan...let maar op mijn woorden.
Via deze weg wens ik iedereen een gezond, gelukkig en succesvol nieuw jaar...en deze wens geldt tevens al met doorwerkende gracht voor de volgende jaren.
Namaste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten