vrijdag 17 oktober 2014

En nu?

Even een up-date van deze kant. Hoe gaat het nu?
Himmelhoch jauchzend zu Tode betrübt glücklich allein ist die Seele die liebt  , schreef ooit eens een duitse dichter.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het jauchzen langzaam maar zeker de overhand begint te krijgen, weliswaar nog niet himmelhoch, maar toch....
Het oppakken van "the everlasting love": sport werkt toch echt heel terapeutisch.
Dus staat deze jongen weer ieder ochtend tussen 5 en 6 op zijn yogamat (warming-Up) om daarna lekker een uurtje te beesten in het bos, op de spinningbike of op de roemachine...voelt super goed aan. Knallen, stoempen, zweten.
En verder...ach ik wil eigenlijk nog zoveel
 ik wordt er af en toe knettergek van...van al de dingen die ik (nog) graag wil.
ik wil/moet afvallen...wordt aan gewerkt (bijna 6 kg tot op heden....de helm onder het shirt wordt langzaam een helmpje)
ik wil meer rennen...wordt aan gewerkt
ik wil meer yoga...wordt aan gewerkt
ik wil beter gitaar leren spelen...wordt aan gewerkt
ik wil beter golf spelen....wordt aan gewerkt
ik wil, ik wil ,ik wil  en zo kan ik de lijst blijven verlengen.
Dus er is nog genoeg te doen....en tussen de bedrijven door ook nog eens werken...wat wil een mens nog meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten